Producenci
Reklamacje i zwroty
  1. Na wszystkie oferowane towary firma Tonerdruk udziela gwarancji.
  2. Klient chcąc reklamować produkt w pierwszej kolejności musi skontaktować się z Tonerdruk za pośrednictwem e-mail: biuro@tonerdruk.pl lub telefonicznie pod nr 692-038-519 i wstępnie opisać problem.
  3. Reklamowany towar musi zostać odpowiednio zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.
  4. Tonery, moduły bębnów objęte są gwarancją door to door. Wadliwy towar jest odbierany przez kuriera, naprawiany lub wymieniany na nowy, wolny od wad, a następnie dostarczany w to samo miejsce.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji towar (chipy zliczające, bębny OPC ) jest przekazywany klientowi osobiście w siedzibie firmy Tonerdruk lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na koszt:
    1. firmy Tonerdruk - w przypadku uznania reklamacji (wykrycia wady produktu, która wystąpiła bez winy klienta),
    2. klienta - w przypadku, gdy wada produktu powstała z jego winy (np. na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania etc.).
  6. Reklamacje rozpatrywane będą w odpowiednim terminie, po dostarczeniu reklamowanego towaru do firmy Tonerdruk.
  7. Reklamacje, dotyczące niezgodności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem, przyjmowane są w następujących terminach:
  • paczki wysyłane Pocztą Polską - 14 dni od daty wysłania towaru
  • paczki wysyłane firmami kurierskimi - 7 dni od daty wysłania towaru

Firma Tonerdruk zapewnia, że każdy towar opuszczający magazyn jest pełnowartościowy. Dokładamy też wszelkich starań, aby w takim samym stanie dotarł do klienta. Jeżeli zamówili Państwo któryś z ww. towarów, prosimy o otworzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości należy koniecznie zamieścić tę informację na liście przewozowym. Niezbędne jest również spisanie z kurierem protokołu szkody i natychmiastowy kontakt z Tonerdruk.

Prawo zwrotu towaru

Wszystkim konsumentom (osoby fizyczne), którzy kupili towar w naszym sklepie internetowym dla własnego użytku, nie do dalszej odsprzedaży, przysługuje prawo zwrotu zakupionego produktu w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Podstawą do uznania zwrotu jest umieszczenie w przesyłce oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy kupna-sprzedaży .

Towary, zakupione przez klientów, nie będących konsumentami (osoby fizyczne), nie podlegają zwrotom. Firma Tonerdruk dopuszcza możliwość zwrotu towaru jedynie w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu. Klient, nie będący konsumentem, dokonujący uzgodnionego zwrotu towaru może zostać obciążony opłatą manipulacyjną. Opłata nie jest pobierana w przypadku zwrotu zakupionego towaru z przyczyn leżących po stronie firmy Tonerdruk.

Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży, w związku z czym muszą być spełnione pewne wymogi prawne, tj.:

  1. Towar nie może być używany.
  2. W przesyłce zwrotnej muszą znajdować się wszystkie elementy (dodatkowe akcesoria do produktu itd.).
  3. Do faktury zakupu zostanie wystawiona faktura korygująca (nie istnieje możliwość anulowania faktury).
  4. Klient, który zamierza zwrócić towar powinien niezwłocznie zawiadomić o tym firmę Tonerdruk.

UWAGA:

  • Towar należy odesłać na swój koszt.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Wszystkie nazwy i znaki towarowe na stronach tonerdruk.pl użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.

up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl